مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:312022-12-30اقتصادي

میرتاج الدینی: نرخ ارز ثابت می شود/ تلاش دولت و مجلس برای حفظ ارزش پول ملی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام میرتاج الدینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: دولت و مجلس با همه وجود برای حفظ ارزش پول ملی در تلاش بوده و به دنبال این هستند با تثبیت  قیمت ارز بهانه از دشمن گرفته شود.

وی تصریح کرد: در آشوب های چند ماه اخیر به خوبی ثابت شد دشمنان و بدخواهان به دنبال ترویج بی حجابی، فساد و فرهنگ مبتذل غرب در جامعه هستند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بازگشت از ارزش ها و آرمان ها و سیر قهقرایی به گذشته هدفی بود که در اغتشاشات و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن دنبال می شد اما با بصیرت به موقع مردم باردیگر خاموش شد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت برخی چهره ها و سلبریتی ها در فضای حاکم شده در آشوبها بیان کرد: متاسفانه عده ای فریب خورده که گمان می کردند کار نظام تمام شده از طریق فضای مجازی علیه نظام و کشور شروع به تولید محتوا کرده و در زمین دشمن بازی کردند، به دامن دشمن رفتند.

میرتاج الدینی گفت: شایعه پراکنی و آمیختن راست و دروغ بهم در فتنه ها روشی است که دشمن با کمک آن اهداف خود را پیش می برد، در فضای فتنه، حقایق آشکار نمی شود و پس از آن است که حقایق آشکار می شود، و ما دیدیم در فتنه اخیر دشمنان تا چه اندازه از طریق شایعه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: نرخ ارز ثابت می شود/ تلاش دولت و مجلس برای حفظ ارزش پول ملی

میرتاج الدینی: نرخ ارز ثابت می شود/ تلاش دولت و مجلس برای حفظ ارزش پول ملی