مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:252022-12-30سياسي

امام جمعه سنندج: مسوولان زمینه اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده را فراهم کنند


از آنجا که تعداد زیادی از جوانان تحصیلکرده و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و فاقد شغل هستند در این راستا مسوولان موظفند بستر و زمینه اشتغالزایی جوانان را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع مردم مومن و نمازگزار سنندجی در مسجد جامع این شهر، نبود شغل و مسکن را مهم ترین مشکلات امروز جامعه عنوان کرد.

وی  از جوانان به آینده سازان کشور نام برد و گفت: این قشر از جامعه می توانند به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه کردستان از منابع خدادادی و پتانسیل های بالقوه ای برخوردار است تصریح کرد: این در حالی است که این استان با مشکلات عدیده ای مانند بیکاری، فقر و حاشیه نشینی مواجه است.

خطیب جمعه سنندج گفت: از آنجا که تعداد زیادی از جوانان تحصیلکرده و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و فاقد شغل هستند در این راستا مسوولان موظفند بستر و زمینه اشتغالزایی جوانان را فراهم کنند.

وی کردستان را قطب اقتصادی و کشاورزی کشور برشمرد و افزود: با پرداخت تسهیلات کم بهره و حمایت از کشاورزان می توان  به رشد و توسعه اقتصادی روستاها کمک کرد.

وی در ادامه از آیین محمدی به عنوان بهترین دین نام برد و گفت: در نص حدیث رسول اکرم (ص)  کشتن و خونریزی انسان ها مورد نکوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: مسوولان زمینه اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده را فراهم کنند

امام جمعه سنندج: مسوولان زمینه اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده را فراهم کنند