مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:202022-12-30سياسي

بیانیه شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت 9 دی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است:ملت سرافراز ایران در طول چهار دهه از عمر انقلاب بزرگ اسلامی با موانع بسیار و فتنه انگیزی های گوناگون از جانب دشمنان خارجی و مزدوران داخلی اش روبرو بوده اند که با لطف خداوند متعال .

- شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه ای را صادر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است:ملت سرافراز ایران در طول چهار دهه از عمر انقلاب بزرگ اسلامی با موانع بسیار و فتنه انگیزی های گوناگون از جانب دشمنان خارجی و مزدوران داخلی اش روبرو بوده اند که با لطف خداوند متعال و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و حضور باشکوه مردم بزرگ، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره اقدامات دشمنان قسم خورده ناکام مانده است.

یکی از این روز های مهم در تاریخ پر اتفاق جمهوری اسلامی یوم الله 9 دی می باشد.

نهم دی ماه یادآور میثاق است، میثاق امت با آرمان های الهی امام عظیم الشان، با ارزش ها، با حق و عدالت، میثاق مجدد با، ولی امر حاضر؛ در واقع یکی از روز های درخشان در تاریخ جمهوری اسلامی که می توان از آن به عنوان رویش ها و ریزش ها یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت 9 دی

بیانیه شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت 9 دی