مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:112022-12-30سياسي

امام جمعه گرگان: 9 دی یکی از روزهای مهم و ماندگار تاریخ ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: دشمنان به خیال خام خود براندازی نظام مقدس جمهوری اسلام را با طراحی فتنه مورد نظر داشتند اما مردم آگاه و هوشمند ایران با حضور به یادماندگی در راهپیمایی 9 دی سال 1388 همه آن نقشه های شوم را خنثی کردند.

وی بیان کرد: مردم بصیر ایران در 9 دی مشت محکمی بر دهان دشمنان بیرون زدند و به آنان یادآور شدند که اتفاقاتی مانند کودتای 28 مرداد دیگر در ایران تکرار نخواهد شد.

امام جمعه گرگان ادامه داد: ملتی که بیش از 200 هزار شهید تقدیم و هزاران جانباز و اسیر تقدیم انقلاب کرده گرفتار توطئه های دشمنان نخواهد شد.

آیت الله نورمفیدی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن فکر می کند با دستاویز قراردادن مشکلات اقتصادی کشور می تواند توطئه و دسیسه های خود را اجرا کند اما ملت ایران در مناسبت هایی مانند تشییع چند روز قبل شهدای گمنام دلدادگی خود به جمهوری اسلامی را ثابت کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن 13 دی سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وی مرد بزرگ و مالک اشتر انقلاب و مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه گرگان بیان کرد: شهید سلیمانی بهترین نماد اخلاص، نرمش و مقاومت در برابر آمریکا و خلوص نیت در برابر مردم بود و اقتدار عجیب وی همچنان زبانزد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: 9 دی یکی از روزهای مهم و ماندگار تاریخ ایران است

امام جمعه گرگان: 9 دی یکی از روزهای مهم و ماندگار تاریخ ایران است