مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:102022-12-30اقتصادي

تشکیل هفتگی شورای عالی مسکن؛ لازمه پیشبرد مهمترین وعده دولت


مهمترین وعده اقتصادی دولت در گیر بروکراسی های اداری و اختلافات دستگاه ها شده است و به همین منظور تشکیل منظم و هفتگی جلسات شورای عالی مسکن میتواند نشانه جدیت دولت در این وعده مسکنی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فقط کافی است اراده ای برای برگزاری منظم جلسات شورای عالی مسکن وجود داشته باشد و برخی کارهای غیرضرور و اضافه و یا موازی رییس جمهوری به نفع برگزاری جلسه کنار گذاشته شود تا خیلی راحت وعده هایی که یک سال و نیم پیش داده شد در مسیر عملی شدن قرار گرفته و با ساخت سالی یک میلیون مسکن به اشتغال زایی و کنترل تورم کمک شایانی شده و با یک تیر سه نشان زده شود اما….

از روزی که رییس جمهوری فعلی این مسند چشم در لنز دوربین های صداوسیما دوخت و وعده ساخت 4 میلیون مسکن و ایجاد اشتغال و کنترل تورم را داد حدود یک سال و نیم می گذرد اما هنوز این وعده ها عملی نشده و حتی وعده برگزاری جلسات منطم شورای عالی مسکن بر زمین مانده و از مهرماه جلسه ای برگزار نشده است.

اما دولت رییسی هنوز دو سال و شش ماه برای اثبات خود وقت دارد و کافی است عزمی جزم داشته و برخی کارهای غیرضرور را تفیض اختیار کند تا به عملی شدن وعده هایش رسیده و اعتماد عمومی جامعه را درباره شعارهای انتخاباتی بالا ببرد چیزی که متأسفانه کمتر نامزدی توانسته بعد از رأی آوردن آن را محقق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هفتگی شورای عالی مسکن؛ لازمه پیشبرد مهمترین وعده دولت

تشکیل هفتگی شورای عالی مسکن؛ لازمه پیشبرد مهمترین وعده دولت