مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:052022-12-30سياسي

ما و دفاع از دین خدا


معاون هماهنگ کننده معاونت پارلمانی رییس جمهور: حاج قاسم در پاسخ به یکی از رزمندگان گفته بود: به زودی فتنه هایی بزرگ شکل می گیرد و آنانی که پای کارند برای دفاع از حریم ولایت چنان وارد گود می شوند که حتی شهدا به حالشان غبطه می خورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری ـ معاون هماهنگ کننده معاونت پارلمانی رییس جمهور: روزها و سال های آغازین دهه شصت را خوب به یاد دارم که طلبه ساده ای بودم در حجره مدرسه علمیه ـ البته هنوز هم به شکر حق جدا از برخی تغییرات و تحولات طبیعی و مورد انتظار همان طلبه ساده ام ـ دوست هم حجره ای داشتم که مثل خودم بچه روستایی بود و همچون خیلی ها با نداری و سختی دست و پنجه نرم می کرد.

یک روز که گویا فشار فقر زمین گیرش کرده بود گفت می خواهم بروم جبهه شهید شوم و از شر تمام این مشکلات و تیرگی روزگار خلاصی یابم! رفتن به جبهه و جهاد آن هم با این نیت واقعا سوال انگیز بود و با آموخته های اندک آن سن و سالم از معارف دینی ناسازگاری داشت.

کمی با او مباحثه کردم و چون دچار انقباض شدید روحی بود به شیوه ای که روحیه فروپاشیده اش را تشدید نکند بحث را فیصله داد.

شاید به ماه نرسید که حقیر توفیق هجرت به سرزمین جهاد را یافتم و تا امروز از آن عزیز که امیدوارم بر مدار سعادت زندگی کند بی خبرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما و دفاع از دین خدا

ما و دفاع از دین خدا