مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:552022-12-30سياسي

حماسه9 دی ظرفیت گفتمان انقلاب برای عبور از فتنه ها را نشان داد


حماسه تاریخی 9 دی به خوبی ظرفیت گفتمان انقلاب اسلامی برای عبور از فتنه ها را نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق معتمدیان در پیامی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: پدیده نوظهور جنگ ترکیبی، جنگی جهانی و ابعاد پر دامنه آن و تلاش آمریکا، صهیونیست ها و جبهه شرک، کفر و نفاق در همه ابعاد همراه با شبکه سازی، ابعاد مختلفی را با نیت تجزیه طلبی، کاهش قدرت منطقه ای و فروپاشی نظام دینی مورد هدف قرار داده است ولی ایران اسلامی با هوشمندی دشمنان را در این جنگ شکست داد.

وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: این روز به یاد ماندنی یکی از بزنگاه های مهم تاریخی است که می تواند در تحلیل حوادث چراغ راه آینده باشد.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان قسم خورده و شناخته شده ملت ایران و نظام اسلامی البته همچنان به خصومت خود ادامه می دهند چرا که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله، جنگ ما جنگ حق و باطل است و تمام شدنی نیست.

معتمدیان با بیان اینکه نهم دی ماه مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت است، تاکید کرد: اینجانب روز تاریخی نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه9 دی ظرفیت گفتمان انقلاب برای عبور از فتنه ها را نشان داد

حماسه9 دی ظرفیت گفتمان انقلاب برای عبور از فتنه ها را نشان داد