مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:452022-12-30سياسي

واگذاری تنظیم بازار مرغ به اتحادیه ها


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغ مصرفی یک ماه کشور توسط استان گلستان تولید و تامین می شود، گفت: تنظیم بازار مرغ و مباحث مرتبط به اتحادیه ها واگذار شده است.

- / غفلت از صنعت پرورش اسب ایسنا/گلستان وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغ مصرفی یک ماه کشور توسط استان گلستان تولید و تامین می شود، گفت: تنظیم بازار مرغ و مباحث مرتبط به اتحادیه ها واگذار شده است.

سیدجواد ساداتی نژاد صبح امروز جمعه 9 دی ماه 1401 در سفر به استان گلستان پس از حضور در مزار شهدای شهرستان گرگان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و اظهار کرد: با توجه به میزان تولید مرغ در گلستان باید بگوییم که این استان قطب قدرتمند تولید مرغ در کشور است و مصرف یک ماه مرغ کشور را تامین می کند.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تنظیم بازار مرغ و مباحث مرتبط به اتحادیه های کشور واگذار شده است، ادامه داد: هم اکنون اتحادیه ها با هدف حمایت از تولیدکنندگان تشکیل شده اند و کار به اتحادیه ها تحویل داده شده و تمام امکانات پشتیبانی در اختیار آنها قرار دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی زنجیره مرغ در دستور کار است، افزود: حذف دلال و دغدغه های تولید و عرضه مرغ از اهداف تشکیل این سامانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تنظیم بازار مرغ به اتحادیه ها

واگذاری تنظیم بازار مرغ به اتحادیه ها