مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 21:252022-12-29سياسي

دوران تحمیل صنایع آلاینده بر استان قزوین تمام شده است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران تحمیل صنایع آلاینده بر استان قزوین تمام شده است، گفت: امروز استان قزوین برای میزبانی از صنایع حق انتخاب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان قزوین با رییس و مدیران پارک علم و فناوری استان قزوین اظهار کرد: موقعیت قزوین در کشور می تواند این حق انتخاب را به این استان بدهد که میزبان چه صنعت و تکنولوژی باشد.

وی با بیان اینکه دوران تحمیل صنایع بر استان قزوین تمام شده است، افزود: نزدیکی قزوین به بیش از 33 میلیون جمعیت کشور و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی 14 استان، از قزوین یک جایگاهی ساخته که خود باید انتخاب کند که میزبان چه صنایع و بسته های علمی و دانشی باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید صنایع و نوآوری های مرغوب در استان را پذیرا باشیم، بیان کرد: متأسفانه عدم اشراف مسئولین استان، عدم شناخت جایگاه منطقه و عدم نگاه به چشم اندازهای علمی کشور باعث شده استان قزوین و شهرهایی مثل آبیک مورد ظلم واقع شوند.

وی ادامه داد: راه اندازی پارک علم و فناوری آبیک به عنوان سرچشمه ملی استان قزوین یک هدف مهم است و اجازه هیچ کاربری دیگری را به این منطقه نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران تحمیل صنایع آلاینده بر استان قزوین تمام شده است

دوران تحمیل صنایع آلاینده بر استان قزوین تمام شده است