مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 17:002022-12-29سياسي

مسئولان ارشد خراسان شمالی بیانیه مشترک صادر کردند


نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، از مردم استان برای شرکت در مراسم این روز دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله فیاضی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان و دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه از مردم ولایت مدار و شهید پرور استان برای شرکت در این مراسم و تجدید بیعت با ولایت دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بدون تردید حماسه بزرگ نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ این سرزمین ثبت شده است و هر ساله با گرامیداشت این روز یکصدا می گوییم با انسجام و وحدت، دشمنان هرگز به اهداف شیطانی خود دست نخواهند یافت و دست فتنه و فتنه گر کوتاه و ارزش های اسلامی و انقلابی پایدار خواهد ماند.

نهم دی ماه، روز میثاق مردم با رهبری و تداعی روزهایی است که دشمنان درصدد ایجاد فتنه و شکاف درونی بودند اما نقشه ها و توطئه های آنان با انسجام، روشنگری و بصیرت افزایی مردم همچون سایر فتنه های دیگر خنثی شد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و سرباز ولایت و سردار دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ارشد خراسان شمالی بیانیه مشترک صادر کردند

مسئولان ارشد خراسان شمالی بیانیه مشترک صادر کردند