مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:052022-12-29سياسي

دشمن با شکست در جنگ ترکیبی، دست به فتنه اقتصادی زده است


قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.

- قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.

متن قطعنامه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ و سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید آیه شریفه 139 سوره مبارکه آل عمران یوم الله 9 دی، سالروز پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران در آزمونی دیگر از بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و تجلی قدرت الهی در کالبد نمایشی دیگر از غیرت دینی و انقلابی و مظهر لحظه شناسی هنرمندانه این ملت در یکی دیگر از بِزنگاه های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی و مُهر پایانی بر توطئه ریشه دار فتنه 88 بود.

روزی که دینداران واقعی با جلوه های درخشانی از بصیرت انقلابی، شور و شعور را به نمایش گذاشتند و با استعانت از درگاه الهی و درک درست از مکتب امام (ره) و لبیک به موقع به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و گذر از مسیر سخت، لغزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با شکست در جنگ ترکیبی، دست به فتنه اقتصادی زده است

دشمن با شکست در جنگ ترکیبی، دست به فتنه اقتصادی زده است