مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:552022-12-29اقتصادي

1130 کشاورز اردبیلی کشت قراردادی اراضی کشاورزی خود را ثبت کردند


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: یک هزار و 130 کشاورز اردبیلی از ابتدای آذرماه تاکنون در قالب 11 هزار هکتار اراضی آبی اطلاعات خود را ثبت کردند.

- علی نوبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یک هزار و 130 کشاورز اردبیلی از ابتدای آذرماه تاکنون در قالب یازده هزار هکتار اراضی آبی تاکنون اطلاعات خود را ثبت کردند که امیدواریم تا نیمه اول دی ماه اطلاعات تکمیل شود.

وی افزود: هر کشاورز با کد ملی و تلفن همراه خود می تواند با مراجعه به سامانه مورد نظر از طریق نرم افزار تعریف شده اطلاعات خود را در پهنه زراعی ثبت کرده و در قالب کشت قراردادی تفاهم نامه ای را با جهاد کشاورزی امضا کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای کشاورزان در قالب کشت قراردادی برای اراضی آبی استان بیان کرد: هزینه های مالیاتی، تأمین بذر، کود، سموم و سایر نیازمندی ها در قالب کشت قراردادی به کشاورزان پرداخت می شود.

نوبخت به وجود 55 هزار هکتار اراضی حاصلخیز آبی در استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این سطح اراضی به کشت گندم آبی اختصاص می یابد.

وی افزود: کشاورزان در صورتی که مشکلی در مراجعه به سامانه مورد نظر داشته باشند، می توانند به کارشناسان مراکز خدمات کشاورزی در دهستان ها، بخش ها و شهرها مراجعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1130 کشاورز اردبیلی کشت قراردادی اراضی کشاورزی خود را ثبت کردند

1130 کشاورز اردبیلی کشت قراردادی اراضی کشاورزی خود را ثبت کردند