مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:132022-12-29سياسي

سه چالش سند امنیتی آمریکا از زبان جانشین سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عبدالله ضیغمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز هشت و 9 دی در میدان شهرداری رشت (شهدای ذهاب) با بیان اینکه حضور در بین مردم ولایت مدار گیلان برای بنده یک افتخار است، اظهار کرد: حماسه هشت دی مردم گیلان در سال 88 و سپس در 9 دی در تاریخ انقلاب بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی در سال 88 گفت: حماسه مردم در 9 دی سال 88 در صحنه نقطه عطف در تاریخ انقلاب بوده که نماد عزت، افتخار و استقلال در کشور است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه رسانه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار در طول 44 سال گذشته خاطرنشان کرد: 9 دی روز پیروزی جنود حق و الهی بر جنود شیطان بود؛ زیرا استکبار سعی داشت در سال 88 انقلاب مخملی در کشور انجام دهد؛ ولی با بصیرت بسیار زیاد خود تمام برنامه های دشمن را خنثی کردند.

ضیغمی حکمرانی امامین انقلاب و ولایت فقیه را یک چالش جدی برای نظام سلطه دانست و افزود: روح امام خمینی (ره) در جامعه در جریان بوده و این امر منجر شد تا استکبار هنوز نتواند بر ملت ایران غلبه کرده و مسیر نورانی را منحرف کند.

وی با بیان اینکه در 9 دی مردم هوشیار با شعار لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا خمینی پایه های کاخ دشمن را به لرزه در آوردند، گفت: یوم الله های خلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه چالش سند امنیتی آمریکا از زبان جانشین سپاه

سه چالش سند امنیتی آمریکا از زبان جانشین سپاه