مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:552022-12-29حوادث

محموله 25 هزار لیتری نفت کوره در توقیف پلیس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عباس قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه گوربند شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی .

- فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی وتوفیف یک دستگاه کامیون تریلی حامل 25 هزار لیتر نفت کوره قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عباس قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه گوربند شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن  25 هزار لیتر نفت کوره قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی ارزش ریالی این محموله قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 7 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت : سوخت های قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 25 هزار لیتری نفت کوره در توقیف پلیس

محموله 25 هزار لیتری نفت کوره در توقیف پلیس