مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:442022-12-29سياسي

پایانه مسافربری باید در شهرستان پیشوا ایجاد شود


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: لازم است پایانه مسافربری و نوسازی حمل و نقل جاده ای که به عنوان یکی از نیازهای شهرستان پیشوا است ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری پیشوا اظهار کرد: شهرستان پیشوا یکی از مهم ترین مناطق استان تهران است که با تولیدات کشاورزی، توانسته بسیاری از نیازهای غذایی مردم استان تهران را تأمین کند اما با مشکلاتی در حوزه آب کشاورزی مواجه است.

وی گفت: تأمین آب زراعی و انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران یکی از مهم ترین مطالبات بخش کشاورزی شهرستان پیشوا است، با توجه به پیشرفت 90 درصدی اجرای فاز دوم طرح انتقال پساب تصفیه شده، انتظار می رود هر چه سریعتر این طرح تکمیل شده و بسیاری از نیازهای بخش کشاورزی برطرف شود.

نماینده مردم قرچک، پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر رییس جمهور به شهرستان پیشوا موضوعات مهمی از جمله تبدیل قطار حومه ای به مترو به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات اجرا شد که با دستور رییس جمهور این مشکل برطرف شد و پس از 16 سال، گره کور حمل و نقل ریلی شهرستان های جنوب شرق تهران باز شد و این طرح مهم تعیین تکلیف شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مسافربری باید در شهرستان پیشوا ایجاد شود

پایانه مسافربری باید در شهرستان پیشوا ایجاد شود