مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:302022-12-29اقتصادي

33 اولویت سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تعیین شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: 33 اولویت برای سرمایه گذاری صنعتی استان در زمینه های مختلف تعیین شده است.

- عبدالحمید سرتیپی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 33 اولویت برای سرمایه گذاری صنعتی استان تعیین شده است که این اولویت ها در زمینه های مختلف صنایع معدنی، صنایع فلزی و قطعات الکترونیکی، واحدهای دانش بنیان و صنایع پایین دستی پتروشیمی هستند.

وی افزود: اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، برنامه های توسعه ای و آمایشی مطابق با ابلاغیه وزارت صنعت، معدن وتجارت نسبت به تدوین سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری بر اساس سند آمایش سرزمینی شهرستان ها اقدام کرده است.

سرتیپی اضافه کرد: بر اساس سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری استان اولویت های سرمایه گذاری در هر شهرستان مطابق با مزیت های تخصص ها و توانمندیهای آن شهرستان تدوین شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: اطلاعات کامل اولویت های اصلی سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران و نهادهای غیردولتی مانند خانه صنعت، معدن و تجارت اعلام می شود تا نسبت به سرمایه گذاری مناسب بر روی آنها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 اولویت سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تعیین شد

33 اولویت سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تعیین شد