مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:102022-12-29اقتصادي

افزایش تولید در ایران خودرو گام موثری برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزایش تیراژ تولید در ایران خودرو را گام موثری در پاسخ گویی به نیاز مشتریان خواند و گفت: خروج محصولات قدیمی مانند سمند و پژو 405 که با استانداردهای 85 گانه هم خوانی نداشت و طراحی و تولید محصولات جدید از اقدامات مهم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- علی اکبر کریمی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اراک افزود: افزایش 50 درصدی تولید و عرضه خودرو به بازار نسبت به سال گذشته و ارتقای کیفیت محصولات که از سیاست های اصلی مجلس و دولت بوده، گام مهمی در تامین نیاز مشتریان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چند شاهد افزایش تولید خودرو هستیم، با توجه به شرایط قیمت خودرو در بازار هنوز تقاضای مازاد زیادی وجود دارد و باید با مدیریت صحیح، تقاضای واقعی خودرو را مد نظر قرار داد تا با تحویل خودرو به مشتری واقعی از دلالی جلوگیری شود که این اقدام سبب تعادل در بازار خواهد شد.

وی به جایگاه صنعت خودرو ایران در جهان اشاره کرد و گفت: میزان تولید خودرو نشان از جایگاه خوب شرکت های خودروساز کشور در جهان دارد به طوری که هم اکنون در رتبه دهم قرار داریم که باید در کنار آن به خواسته های مردم با ارتقای کیفیت و کمیت تولید توجه ویژه شود و خودرو با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید در ایران خودرو گام موثری برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان

افزایش تولید در ایران خودرو گام موثری برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان