مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:002022-12-29اجتماعي

رمز ماندگاری تعلیم تربیت توجه به معلم است


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: رمز ماندگاری تعلیم وتربیت در عصر توسعه یافتگی توجه به کیفیت بخشی معلم است.

- طالب محمدی، امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از برگزاری دوره معلمان با مهارت های چندگانه ویژه آموزگاران مدارس با نیازهای ویژه استان که درسالن جلسات شهدای فرهنگی اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تخصصی ترین بخش در آموزش و پرورش، تعلیم وتربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

وی با برشمردن معلمی بعنوان مقدس وحرفه ترین شغل عالم گفت:هیچ نهادی همچون آموزش وپرورش از مبانی دینی، علمی و تجربی متقن ومحکم برخوردار نیست.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان عنوان کرد: هراندازه معلمانی فعال و پویا تر داشته باشیم به همان اندازه دستیابی به اهداف عالی آموزشی راحت تر خواهد بود، چراکه توسعه در جوامع مختلف به واسطه آموزش وپرورش وتربیت نیروی انسانی ماهر در آن جامعه شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش به عنوان یک صنعت در دنیا رشد کرده و به مرحله توسعه یافتگی رسیده است، تصریح کرد: در عصر توسعه یافتگی رمز ماندگاری تعلیم و تربیت توجه به معلم است.

محمدی گفت: تربیت معلم را می توان از جمله حساسترین و مهم ترین مؤلفه های نظام های تعلیم و تربیت دانست؛ چرا که موفقیت و عدم موفقیت در ایجاد تحول در نظام های آموزشی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ماندگاری تعلیم تربیت توجه به معلم است

رمز ماندگاری تعلیم تربیت توجه به معلم است