مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:452022-12-29سياسي

دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت های دانش بنیان خوزستان راه اندازی می شود


رییس پارک علم و فناوری خوزستان از راه اندازی دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خوزستان در محل پارک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان از راه اندازی دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خوزستان در محل پارک خبر داد.

دکتر محمد راضی جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشستی با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، اظهار کرد: موضوع جلسه روز گذشته، بررسی یکی از مشکلات شرکت های دانش بنیان خوزستان و رسیدگی به مسائل حقوقی و پرونده های قضایی در حوزه قراردادهای فناورانه بود؛ پیش از این، روند بررسی پرونده های مربوط به شرکت های دانش بنیان به صورت عادی در دادگستری انجام می شد.

وی افزود: به این منظور با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، توافقی صورت گرفت و مقرر شد که دفتر ویژه رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت های دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری خوزستان راه ندازی شود و از این پس و با راه اندازی این دفتر، رسیدگی به مسائل حقوقی و قضایی شرکت ها از طریق این دفتر انجام خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: استان خوزستان بعد از استان البرز، دومین استانی خواهد بود که با راه اندازی این دفتر، به تسریع در رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت های دانش بنیان خوزستان راه اندازی می شود

دفتر رسیدگی به مشکلات قضایی شرکت های دانش بنیان خوزستان راه اندازی می شود