مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:252022-12-29بين الملل

شدیدترین کولاکی که در 45 سال گذشته غرب نیویورک را درنوردید


نیروهای گارد ملی آمریکا خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی هستند که ممکن است در بخش هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی مدت آسیب دیده بود، - باقی مانده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرانس 24، پس از کولاک مرگبار کریسمس که دومین شهر بزرگ نیویورک را زیر برف مدفون کرد، نیروهای گارد ملی روز چهارشنبه خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی بودند که ممکن است در بخش هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی مدت آسیب دیده بود، باقی مانده باشند.

شدیدترین کولاکی که در 45 سال گذشته غرب نیویورک را درنوردید، بخشی از یک جبهه طوفان زمستانی در قطب شمال بود که دمای انجماد را تا مرز مکزیک افزایش داد و تعداد زیادی کشته در سراسر این کشور برجای گذاشت از جمله حداقل 38 نفر که در منطقه بوفالو جان باختند.

بسیاری از کشته شدگان در بوفالو و اطراف آن، که در لبه غربی دریاچه ایری در نزدیکی مرز کانادا قرار دارد، یخ زده در ماشین ها یا در حفره های برف پیدا شدند، در حالی که برخی بر اثر ایست قلبی هنگام پارو کردن برف جان خود را از دست دادند.

گارد ملی در هر محله بوفالو و حومه های آن گشت می زنند و به دنبال افرادی هستند که ممکن است در داخل خانه بدون برق و گرما به دام افتاده یا دچار هیپوترمی یا مشکلات پزشکی دیگری شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدیدترین کولاکی که در 45 سال گذشته غرب نیویورک را درنوردید

شدیدترین کولاکی که در 45 سال گذشته غرب نیویورک را درنوردید