مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:202022-12-29پزشكي

چرا برخی سریع تر وزن اضافه می کنند؟


اضافه وزن ممکن است به چیزی بیش از میزان تغذیه سالم یا میزان ورزش مرتبط باشد و همزمان می تواند به ترکیب میکروب های روده فرد مرتبط باشد.

- یک مطالعه تازه بینش جدیدی را در مورد اینکه چرا برخی افراد سریع تر وزن اضافه می کنند، ارائه می دهد و می گوید که همه چیز زیر سر میکروب های روده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، بر اساس یک پژوهش جدید که توسط پژوهشگران دانشگاه کپنهاگ دانمارک انجام شده است، برخی از افراد دارای ترکیبی از میکروب های روده هستند که آنها را در ذخیره انرژی بهتر از دیگران می کند.

این یک گام مهم به سوی درک این موضوع است که چرا برخی افراد، حتی زمانی که هم اندازه با دیگران غذا می خورند، راحت تر از دیگران وزن اضافه می کنند.

هنریک روگر، دانشیار دپارتمان تغذیه و ورزش دانشگاه کپنهاگ می گوید: ما ممکن است یک کلید برای درک اینکه چرا برخی از افراد، حتی زمانی که غذای بیشتری نمی خورند یا به شکل متفاوتی غذا می خورند، بیشتر از دیگران وزن اضافه می کنند، پیدا کرده باشیم.

اما این باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

مطالعه مدفوع افراد پژوهشگران انرژی باقیمانده در مدفوع 85 دانمارکی را برای ارزیابی کارایی میکروب های روده آنها در جذب انرژی از غذا بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی سریع تر وزن اضافه می کنند؟

چرا برخی سریع تر وزن اضافه می کنند؟