مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:102022-12-29اقتصادي

12 کاریابی داخلی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از فعالیت 12 دفتر کاریابی غیردولتی داخلی در این استان خبر داد.

- به گزارش، محمد دیوجان، صبح پنجشنبه در جلسه هیئت استانی کاریابی ها اظهار داشت: یکی از سیاست های محوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای دستیابی به اهداف و مأموریت های حوزه اشتغال، استفاده از امکانات و توانمندی های بخش غیردولتی در این حوزه بوده که دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی به عنوان بازوان اجرایی در حوزه اشتغال و بازار کار، می تواند نقش به سزایی در این زمینه ایفا کند.

وی افزود: کاریابی ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم شناخت و تنظیم بازار کار و حلقه واسط بین عرضه و تقاضای نیروی کار، با هدایت افراد به سوی رشته تحصیلی و شغلی مناسب و موردنیاز، در افزایش بهره وری نیروی کار می توانند سهم عمده ای داشته باشند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: در سیستان و بلوچستان 12 دفتر کاریابی غیر دولتی داخلی در شهرستان های زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر و نیکشهر فعالیت می کنند.

دیوجان ادامه داد: طبق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمام مراحل مرتبط با صدور مجوز کاریابی های غیردولتی داخلی طی 10 روز به صورت الکترونیکی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کاریابی داخلی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند

12 کاریابی داخلی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند