مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:552022-12-29سياسي

همرزم شهید سلیمانی سخنران سومین سالگرد شهید سلیمانی


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری سومین مراسم سالگرد سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، 11 دی ماه در همدان خبر داد.

- همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری سومین مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، 11 دی ماه در همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر کریم پور اظهار کرد: سومین مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 11 دی ماه در همدان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: سخنران این مراسم سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و از همرزمان این شهید نستوه است.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته مقاومت گفت: هفته مقاومت از 10 دی ماه آغاز شده و تا 18 دی ماه ادامه دارد که به مناسبت این ایام و گرامیداشت شهید سلیمانی برنامه های مختلفی در سطح استان، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج اجرا می شود.

کریم پور با تأکید بر تبیین مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: طی هفته مقاومت نشست های بصیرتی و روشنگری با محوریت تبیین مکتب شهید سلیمانی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همرزم شهید سلیمانی سخنران سومین سالگرد شهید سلیمانی

همرزم شهید سلیمانی سخنران سومین سالگرد شهید سلیمانی