مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:402022-12-29سياسي

جادوی فرعون و عصای موسای زمان/ جهاد تبیین؛ باطل السحر فتنه فرعونیان


دشمنان باید بدانند کشتی این انقلاب کشتیبانی چون نوح دارد و نسل اول انقلاب و فرزندان و ابناء انقلاب موسایی دارند که با عصا و ید بیضایی تبیین، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، لاله افتخاری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: اللهم صل و سلم و زد و بارک علی السیده الجلیله المجهوله قدرا والمخفیه قبرا ام الائمه النقباء النجباء بنت خیر الانبیاء فاطمه التقیه الزهرا علیها السلام .

در سالروز شهادت بانوی دو عالم، گلبرگ سرخ لاله ها ی گمنامِ در زمین و مشهورِ در آسمان در کوچه های شهر ما بوی شهادت را پراکند تا موسای زمان را یاری گر باشد و امت اورا حول محور شهدا گرد هم آورد و به آنان ثابت کند که انما صنعوا کید ساحر ولایفلح الساحر حیث اتی .

بازگشت آنان به آغوش گرم و مملو از اخلاص و ارادت ملت امام حسینی و فاطمی آن هم در فاصله میان دو عملیات کربلای4 و کربلای5 و نیز پس از جریاناتی که در ماه های اخیر اتفاق افتاد برای دوستان و دشمنان پیام های بسیار به همراه دارد.

این که ما روزی برای دفاع از اسلام لبیک گویان به فرمان ولی عزیز تر از جان خود، راهی جبهه های حق شدیم و دیروز حضوری پرشور در استقبال از شهدای غواص مان و امروز از دیگر عزیزان آسمانی مان داریم تا بگوییم خط سرخ شهادت و دفاع از اسلام و ولایت همچنان استمرار دارد هرچند که دشمنان بخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جادوی فرعون و عصای موسای زمان/ جهاد تبیین؛ باطل السحر فتنه فرعونیان

جادوی فرعون و عصای موسای زمان/ جهاد تبیین؛ باطل السحر فتنه فرعونیان