مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 19:152022-12-28اجتماعي

پیوستن یک میلیون و 400 هزار دانش آموز به هلال احمر تا پایان سال


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح «همتا»، بیش از یک میلیون دانش آموز در سراسر کشور ضمن دریافت آموزش کمک های اولیه و مواجهه با مخاطرات به عضویت هلال احمر در می آیند.

- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح همتا ، بیش از یک میلیون دانش آموز در سراسر کشور ضمن دریافت آموزش کمک های اولیه و مواجهه با مخاطرات به عضویت هلال احمر در می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ محمد گلفشان در این باره گفت: هر یک از مربیان آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر در قالب این طرح در 3 ماهه زمستان جاری به مدارس کشور معرفی می شوند و با حضور در کلاس های درس مقاطع دبستان و متوسطه اول، اصول مقدماتی کمک های اولیه را آموزش خواهند داد.

او افزود: همچنین هر یک از مربیان 112 دانش آموز علاقه مند را شناسایی و به عضویت هلال احمر در خواهند آورد.

دانش آموزان تازه عضو شده نیز سال آینده تحت آموزش های تکمیلی قرار می گیرند تا توانایی آموزش کمک های اولیه و مواجهه با مخاطرات را به همتایان خود یعنی دیگر دانش آموزان مدارس آموزش دهند.

گلفشان ادامه داد: امسال مربیان آموزش همگانی نقش راهبر خواهند داشت و در مرحله بعد هر کدام از دانش آموزان در تیم های 112 نفره به عنوان سفیران آموزشی هلال احمر فعال خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن یک میلیون و 400 هزار دانش آموز به هلال احمر تا پایان سال

پیوستن یک میلیون و 400 هزار دانش آموز به هلال احمر تا پایان سال