مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 19:052022-12-28اقتصادي

آرامستان 150 هکتاری در شهریار احداث می شود/ رفع مشکل 30 ساله اراضی فاز 6 اندیشه


شهردار شهر جدید اندیشه با اشاره به رفع مشکل 30 ساله اراضی فاز 6 اندیشه گفت: طی توافق شرکت عمران با کمیته امداد، مشکل 30 ساله 30 هکتار از اراضی فاز 6 اندیشه حل و مجوز 700 میلیون تومانی برای انعقاد قرارداد با مشاور ذیصلاح اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، بهروز کاویانی شهردار شهر اندیشه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به طرح های عمرانی، اظهار کرد: مدرسه 12 کلاسه در فاز 5 اندیشه سال آینده پیش از بازگشایی مدارس افتتاح می شود و طرح نیمه کاره دهکده ورزشی تا خرداد ماه سال 1402 به بهره برداری می رسد.

  کاویانی درخصوص وضعیت اراضی فاز 6 اندیشه افزود: اخیرا لایحه برای رفع این مشکل 30 ساله به شورای شهر تحویل داده شده و مجوز 700 میلیون تومانی برای انعقاد قرارداد با مشاور ذیصلاح اخذ شده و کارها انجام شده و طرح آماده سازی با درنظر گرفتن سرانه ها انجام می شود.

وی ادامه داد: طی توافقی که شرکت عمران با کمیته امداد داشت، مشکل چندین ساله 30 هکتار از زمین حل شد و به تصویب شورای شهر رسید و کمیسون تطبیق فرمانداری نیز آن را تایید کرده و در مرحله جمع آوری مدارک از تعاونی های هفت گانه است که پس از 30 سال مشکل چندهزار خانوار حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان 150 هکتاری در شهریار احداث می شود/ رفع مشکل 30 ساله اراضی فاز 6 اندیشه

آرامستان 150 هکتاری در شهریار احداث می شود/ رفع مشکل 30 ساله اراضی فاز 6 اندیشه