مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:472022-12-28اقتصادي

عراق همچنان برای لایروبی اروندرود تمایلی ندارد


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه سازمان بنادر برای لایروبی اروندرود آمادگی لازم را دارد، گفت که با این وجود تاکنون طرف عراقی آمادگی خود را اعلام نکرده است.

- مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه سازمان بنادر برای لایروبی اروندرود آمادگی لازم را دارد، گفت که با این وجود تاکنون طرف عراقی آمادگی خود را اعلام نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورالله اسعدی عصر امروز در نشستی با بیان اینکه بندر خرمشهر یکی از بنادر بسیار مهم در جنوب غرب کشور است، گفت: بندر خرمشهر در تاریخ تجارت و حمل ونقل دریایی نقش مهمی ایفا کرده و امروزه هم دارای فعالیت های گوناگون در حوزه تخلیه و بارگیری کالا، مسافری و فله خشک است.

وی با بیان اینکه قبل از جنگ، آوازه بندر خرمشهر به عنوان مهم ترین بندر دریایی مطرح بود، گفت: در سال 1355 عملکرد بندر خرمشهر نزدیک به پنج میلیون تن در سال بود، اما پس از جنگ زیرساخت های این بندر بعضا نزدیک به 100 درصد از بین رفت.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: از این رو سازمان بنادر اقدامات خوبی را از سال 1371 شروع کرد و در زمینه احیای بندر خرمشهر با پروژه هایی که توسط این سازمان اجرا شده، ظرفیت بندر خرمشهر اکنون به 11 میلیون تن رسیده است تا کالاها را به همه ذی نفعانی که این بندر را انتخاب می کنند، برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق همچنان برای لایروبی اروندرود تمایلی ندارد

عراق همچنان برای لایروبی اروندرود تمایلی ندارد