مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:552022-12-28سياسي

پیکر مطهر 5 شهید گمنام تازه تفحص در ورامین تشییع می شود


فرمانده سپاه ورامین از برگزاری مراسم حضور پیکر مطهر پنج شهید گمنام تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای روز پنج شنبه در ورامین خبر داد و جزییات این مراسم را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی امینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از حضور پیکر مطهر 5 شهید گمنام در شهرستان ورامین خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این 5 شهید گمنام از فردا پنج شنبه وارد شهرستان ورامین می شود و در این مدت مهمان مردم مناطق مختلف جنوب شرق استان تهران خواهد بود.

فرمانده سپاه ورامین گفت: پیکر پاک شهدای گمنام در مراسم هیئات، پایگاه های بسیج و مراسم شهرستانی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ورامین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پیکر شهدای گمنام روز سه شنبه 13 دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تشییع و در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به صورت ستادی تدفین می شود.

امینی در ادامه با تاکید بر برگزاری با شکوه حضور شهید گمنام در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: از همه مردم همیشه در صحنه و شهید پرور برای تجلیل از مقام شامخ شهدا برای شرکت در مراسم دعوت می شود تا یک بار دیگر با این عزیزان تجدید عهدی دوباره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر 5 شهید گمنام تازه تفحص در ورامین تشییع می شود

پیکر مطهر 5 شهید گمنام تازه تفحص در ورامین تشییع می شود