مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:502022-12-28حوادث

کشف محموله 65 میلیارد ریالی لوازم الکتریکی قاچاق+ جزییات


جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از کشف یک محموله لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش 65 میلیارد ریال در انباری در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین پلیس تهران بزرگ از کشف یک محموله لوازم الکترونیکی به ارزش65 میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سردار حمید هداوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از انتقال محموله لوازم الکترونیکی با استفاده از یک دستگاه تریلی به انبار کالا در محدوده خیابان فداییان اسلام مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بررسی موضوع و استفاده از شگردهای پلیسی انبار کالا را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی از داخل انبار بازدید کرده و در بازرسی از این مکان، 175 هزار و 80 عدد لامپ و 99 هزار و 900 متر لامپ ریسه ای قاچاق کشف کردند.

جانشین پلیس تهران با اشاره به دستگیری مالک انبار کالا گفت: دستگیری سایر مرتبطان پرونده نیز در دستور کار قرار دارد و ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان، 65 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 65 میلیارد ریالی لوازم الکتریکی قاچاق+ جزییات

کشف محموله 65 میلیارد ریالی لوازم الکتریکی قاچاق+ جزییات