مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:352022-12-28اجتماعي

بانوان علاقه مند مربیان کودکِ خانه های فرهنگ می شوند


این روزها یکی از نیازهای ضروری هر خانواده ای داشتن یک مشاور برای تربیت فرزند، بررسی وضعیت تحصیلی کودک تا نوجوانان و حل بحران های مختلف تربیتی کودکی تا نوجوانی است.

- گروه زندگی: قرار بر این بود که فرهنگسراها و خانه های فرهنگ دارای مشاور و روان شناس برای دادن مشاوره به خانواده ها باشند، یک دوره ای شاهد چنین اتفاقاتی در خانه های فرهنگ بودیم اما پس از آن دوباره برحسب شرایط لغو شد، شاید خود مشاوران هم تمایلی به فعالیت و همکاری نشان ندادند و خلاصه اینطور نشد که خانواده ها به راحتی بتوانند با مشاورانی بدون هزینه یا هزینه کم به گفت وگو بنشینند البته این شرایط کم و بیش در خانه های فرهنگ مناطق مختلف متفاوت است.

امروز باز شاهد این هستیم که دوره هایی برای تربیت مربی مهد و پیش دبستانی در خانه های فرهنگ و فرهنگسراها از سوی موسسه آموزش شهر تدارک دیده شده است، یعنی دیگر نیازی نیست که مشاوران و روانشناسان با هزینه های زیاد به مشاوره خانواده ها در این مراکز بپردازند، بلکه خود خانه های فرهنگ مشاور تربیت می کند.

حال چطور؟ از طریق دوره آموزشی از آموزش تا اشتغال که البته سومین دوره ای است که در این راستا موسسه آموزش شهر در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان علاقه مند مربیان کودکِ خانه های فرهنگ می شوند

بانوان علاقه مند مربیان کودکِ خانه های فرهنگ می شوند