مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:052022-12-28اجتماعي

ثبت نام در طرح «دانشجومعلم قرآن» در کردستان تمدید شد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از تمدید مهلت ثبت نام طرح «تربیت دانشجو معلم قرآن» تا 15 دی ماه در سطح دانشگاه های استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از تمدید مهلت ثبت نام طرح تربیت دانشجو معلم قرآن تا 15 دی ماه در سطح دانشگاه های استان خبر داد.

مجید آوج، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح تربیت دانشجومعلم قرآن به همت واحد فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در سطح دانشگاه های استان کردستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این طرح از 28 آذرماه افزود: مهلت ثبت نام در طرح تربیت دانشجومعلم قرآن تا 15دی ماه در استان کردستان تمدید شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی بین دانشجویان از اهداف این طرح قرآنی است.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این طرح قرآنی افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی ترم یک تا چهار و مقطع ارشد و دکتری ترم یک، رده سنی 18 تا 35 سال، اشتغال به تحصیل، دانشجویان مسلط به تجوید مقدماتی قرآن و آشنایی مقدماتی با مفاهیم قرآن از جمله شرایط شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در طرح «دانشجومعلم قرآن» در کردستان تمدید شد

ثبت نام در طرح «دانشجومعلم قرآن» در کردستان تمدید شد