مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:002022-12-28اجتماعي

بخشی از ظرفیت اطلاع رسانی شهری به جوانی جمعیت اختصاص یابد.


استاندار کردستان مسئله مهم در زمینه جوانی جمعیت را فرهنگ آموزش عمومی دانست و گفت: رویه پیش رو در زمینه جوانی جمعیت با بحران پیری جمعیت سنخیتی ندارد و لازم است بخشی از ظرفیت اطلاع رسانی شهری از سوی شهرداری های استان به جوانی جمعیت اختصاص یابد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان مسئله مهم در زمینه جوانی جمعیت را فرهنگ آموزش عمومی دانست و گفت: رویه پیش رو در زمینه جوانی جمعیت با بحران پیری جمعیت سنخیتی ندارد و لازم است بخشی از ظرفیت اطلاع رسانی شهری از سوی شهرداری های استان به جوانی جمعیت اختصاص یابد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز، هفتم دی ماه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سنندج گفت: استفاده از فضای مدارس و نظام آموزشی یکی از ظرفیت های مهم در راستای فرهنگ سازی جوانی جمعیت است، چراکه در دهه 60 فرهنگ سازی کاهش جمعیت از مدارس و از همان دوران ابتدایی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا قرارگاه جوانی جمعیت باید شعارهایی را طراحی و برای تبلیغ در اختیار شهرداری ها قرار دهد، افزود: شهرداری ها نیز موظف هستند در زمینه فرهنگ سازی جوانی جمعیت به صورت رایگان اقدام کنند.

استاندار کردستان مسئله مهم در زمینه جوانی جمعیت را فرهنگ آموزش عمومی دانست و بیان کرد: رویه ای که هم اکنون در زمینه جمعیت پیش گرفته ایم با بحران پیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از ظرفیت اطلاع رسانی شهری به جوانی جمعیت اختصاص یابد.

بخشی از ظرفیت اطلاع رسانی شهری به جوانی جمعیت اختصاص یابد.