مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:462022-12-28اقتصادي

آیت الله مکارم شیرازی: مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در دیدار محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره(س) با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی به شدت گلایه مند و نگران هستند، اظهار کرد: مسائل اقتصادی برای مردم به یک معضل و معما تبدیل شده که نمی توان آن را حل کرد.

وی افزود: شرایط به گونه ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالاها نسبت به سال گذشته افزایش شدید داشته است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مردم نسبت به اقتصاد و فرهنگ حساس هستند و انتظار تغییر دارند.

وی با اشاره به افزایش نرخ دلار در کشور گفت: وابستگی پایه های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار شده است اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی شود.

آیت الله مکارم شیرازی از بانک ها به عنوان مشکلی بزرگ در کشور یاد کرد که به صورت لجام گسیخته به پیش می روند و افزود: بانک ها تنها به دنبال منافع خودشان هستند، مبالغی که وام می دهند هرچند کم وناچیز است اما برای آن سودهای کلان دریافت می کنند.

*مجلس با اصلاح قانون از انحراف بانک ها جلوگیری کند وی تأکید کرد: مجلس می تواند با اصلاح قانون، جلوی انحراف بانک ها را بگیرد و اجازه دهد مردم زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند

آیت الله مکارم شیرازی: مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند