مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:452022-12-28سياسي

مطالبات مردم در حوزه خانواده و جوانی جمعیت مورد توجه ویژه باشد


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: مسئولان در قبال نسل جوان و حمایت از بنیان خانواده و بها دادن به این سرمایه ها باید پاسخگو باشند.

- حجت الاسلام حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مسائل مورد توجه جدی جامعه و مطالبه مردم عنوان کرد: عدم توجه به مسائل مربوط به جوانان، فراهم نبودن شرایط ازدواج و مسکن، عمده ترین مشکلات جوانان ایرانی را شکل داده، تاکنون با کم لطفی های زیادی از سوی مسئولین رو به رو شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان بیان داشت: در کشور ما که حدود 30 درصد جمعیت را جوانان تشکیل می دهد واضح است که ایجاد فضایی مناسب برای فراهم آوردن فرصت ها و تحقق نیازها و خواسته های آنان نیازمند مدیریت و برنامه ریزی کلان است.

حجت الاسلام کریمی اظهار کرد: امروز منکری بزرگتر و ویران کننده تر از تضعیف خانواده نیست، بیکاری جوانان و رکود اقتصادی، گذران زندگی را بر مردم چنان سخت و دشوار کرده که به بنیان خانواده ها آسیب زده و این کانون حیاتی را به چالش کشیده و همین امر، سبب آب شدن سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه می شود.

وی افزود: تداوم این شرایط بسیار نگران کننده است و می بایست برای برون رفت از این شرایط طاقت فرسا، هر چه زودتر دست به کاری زد، تشکیل وزارت خانواده و جوانی جمعیت باید در برنامه ریزی کلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم در حوزه خانواده و جوانی جمعیت مورد توجه ویژه باشد

مطالبات مردم در حوزه خانواده و جوانی جمعیت مورد توجه ویژه باشد