مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:452022-12-28اقتصادي

ایجاد امید در کشور از اولویت های اساسی است


مرجع تقلید شیعیان ایجاد امید در کشور از اولویت های اساسی برشمرده و افزود:باید جلسات سه قوه بیشتر شود و کارهای صورت گرفته و برنامه های پیش رو هفتگی و شفاف برای مردم گزارش داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره (س) با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی به شدت گلایه مند و نگران هستند، افزود: مسائل اقتصادی برای مردم به یک معضل و معما تبدیل شده که نمی توانند آن را حل کنند.

وی افزود: شرایط به گونه ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالاها نسبت به سال گذشته افزایش شدید داشته است.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: مردم نسبت به اقتصاد و فرهنگ حساس هستند و انتظار تغییر دارند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش نرخ دلار در کشور گفت: وابستگی پایه های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار در کشور شده، اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی شود.

وی از بانک ها به عنوان مشکلی بزرگ در کشور یاد کرده که به صورت لجام گسیخته به پیش می رود و افزود: بانک ها تنها به دنبال منافع خودشان هستند، مبالغی که وام می دهند هرچند کم وناچیز است اما برای آن سودهای کلان دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امید در کشور از اولویت های اساسی است

ایجاد امید در کشور از اولویت های اساسی است