مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:072022-12-28اقتصادي

اشتغال ایجادی از سوی دانش بنیان ها پایدارتر است


مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: نگاه ما به عنوان متولی اشتغال در کشور، - ایجاد کارآفرینی مبتنی بر نوآوری و دانش بنیان است.

علی زند وکیلی، امروز (هفتم دی) در حاشیه بازدید از برج فناوری استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بالای واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه این شرکت ها ظرفیت خوبی در حوزه های مختلف دارند که حمایت بیشتر از این شرکت ها را می طلبد.

وی افزود: همواره وقتی صحبت از حمایت می شود، تصور بر این است که با دادن تسهیلات و منابع مالی حمایت کامل صورت گرفته، درحالیکه این شرکت ها بیش از حمایت های مالی نیازمند حمایت های معنوی هستند.

زندوکیلی شبکه سازی، معرفی شرکت ها و محصولات تولیدی آنها و بازاریابی و بازارسازی را از جمله حمایت هایی عنوان کرد که می تواند به ارتقای فعالیت و توسعه تولیدات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور منجر شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت های خوب حوزه کار و اشتغال استان کرمانشاه گفت: تعامل پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان یکی از نهادهای فعال در حوزه حمایت از دانش بنیان ها با مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون کارآفرینان استان می تواند اتفاقات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال ایجادی از سوی دانش بنیان ها پایدارتر است

اشتغال ایجادی از سوی دانش بنیان ها پایدارتر است