مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:052022-12-28پزشكي

ورود دستگاه اسپکت سی تی مرکز پزشکی هسته ای یاسوج


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود دستگاه اسپکت سی تی مرکز پزشکی هسته ای به مرکز استان خبر داد.

- ورود دستگاه "اسپکت سی تی" مرکز پزشکی هسته ای یاسوج ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود دستگاه اسپکت سی تی مرکز پزشکی هسته ای به مرکز استان خبر داد.

محمد غلام نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: پروژه مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در اسفند ماه سال 1400 تحویل و در شهریور 1401، 100 درصد تکمیل شد و این تنها مرکز تشخیص است و مرکز درمانی آن هم بلافاصله کلنگ زنی و در حال انجام کار است.

وی اظهار کرد؛ خوشبختانه با جدیت تیم مدیریتی جدید، دستگاه تشخیص اصلی آن به نام SPECT CT از محل هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت، از خارج خریداری و وارد کشور شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این دستگاه اسکن بسیار گران قیمت بود اما با رایزنی، تاکنون دانشگاه علوم پزشکی با تمام مشکلات مالی تنها سه میلیارد تومان پرداخت کرده است و بقیه را وزارت بهداشت پرداخت کرده است.

غلام نژاد تصریح کرد: خبر خوشحال کننده: ورود دستگاه به یاسوج و بیمارستان امام سجاد (ع) است که به زودی نصب و راه اندازی آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه اسپکت سی تی مرکز پزشکی هسته ای یاسوج

ورود دستگاه اسپکت سی تی مرکز پزشکی هسته ای یاسوج