مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:102022-12-28اجتماعي

صدور شناسنامه برای کودکان مجهول الهویه در البرز تسهیل می شود


مدیرکل ثبت احوال البرز از انعقاد یک تفاهم نامه با بهزیستی برای تسهیل روند صدور شناسنامه کودکان کودکان مجهول الهویه خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل ثبت احوال البرز از انعقاد یک تفاهم نامه با بهزیستی برای تسهیل روند صدور شناسنامه کودکان کودکان مجهول الهویه خبر داد.

محمود محمدی در گفت وگو با ایسنا به برنامه ریزی برای تسهیل در روند صدور شناسنامه برای آسیب دیدگان اجتماعی اشاره و اظهار کرد: در این خصوص تفاهم نامه ای با اداره کل بهزیستی البرز منعقد شده که بر مبنای آن روند صدور شناسنامه برای کودکان تحت پوشش این نهاد و کودکان مجهول الهویه تسهیل می شود.

وی ادامه داد: علاوه براین، روند صدور کارت ملی هوشمند برای افراد دارای معلولیت شدید و سالمندان نیز با اعزام تیم های سیار به مراکز نگهداری آنها در حال انجام است.

محمدی اضافه کرد: استفاده و بهره گیری از تکنولوژی به روز در راستای تحقق دولت الکترونیک بخشی از اهداف ثبت احوال استان است که بخشی از آن با صدور کارت ملی هوشمند وشناسنامه مکانیزه در حال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: از ابتدای طرح جایگزینی کارت های جدید ملی تاکنون، بیش از یک میلیون و 996 هزار کارت در این استان صادر شده است.

وی ابراز کرد: متقاضیان کارت هوشمند ملی می توانند به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور شناسنامه برای کودکان مجهول الهویه در البرز تسهیل می شود

صدور شناسنامه برای کودکان مجهول الهویه در البرز تسهیل می شود