مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:052022-12-28دانش

شروع به کار یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان


یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در دانشگاه های استان زنجان آغاز شد.

- یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) به همت سازمان دانشجویان و مرکز ملی گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت های فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور و به تبع آن در جهاددانشگاهی استان زنجان در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی، ایجاد انگیزه پژوهش و پرسش گری، توسعه فرهنگ نقد و گفت وگو و تقویت مهارت فن بیان و قدرت سخنوری دانشجویان است.

یکی از اهداف این مسابقات، نقد خلّاق، عالمانه و مستدل است که منجر به گسترش فرهنگ گفت وگو و تبادل نظر سازنده و اثربخش در جامعه به ویژه در میان دانشجویان می شود؛ در حقیقت، نهاد دانشگاه با ایجاد فرصت های این چنینی، آمادگی پذیرش مسئولیت های بزرگ جامعه را در دانشجویان ایجاد کرده و در مقابل، جامعه نیز انتظار قبول این نقش خطیر و حیاتی را از سرمایه های انسانی برآمده از دانشگاه دارد.

گفتنی است، جهاددانشگاهی درصدد است که میان دانشگاهیان این باور را ایجاد کند که توانایی پذیرش مسئولیت های بزرگ جامعه را دارند؛ تجربه ده دوره برگزاری این مسابقات در سطح دانشگاه های کشور، نشان داده است که دانشجویان شرکت کننده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع به کار یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان

شروع به کار یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان