مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 22:452022-12-27سياسي

وزارت آموزش و پرورش، مازندران را یکی از بازوان اصلی کاری خود بداند


استاندار مازندران، با ابراز عقیده مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، مازندران را یکی از بازوان اصلی کاری خود بداند، گفت: چرا که فرزندان این دیار بسیار شایسته و دارای سواد کافی برای پذیرش مسئولیت هستند.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران، با ابراز عقیده مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، مازندران را یکی از بازوان اصلی کاری خود بداند، گفت: چرا که فرزندان این دیار بسیار شایسته و دارای سواد کافی برای پذیرش مسئولیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود حسینی پور امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور وزیر آموزش و پرورش در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: رفع محرومیت زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش مازندران با محوریت تمامی دستگاه های اجرایی یک اولویت مهم است.

وی با اشاره به اینکه ارزش افزوده و سرمایه مازندران برای تربیت و پرورش نیروی انسانی، معلمان هستند؛ افزود: بسیاری از شخصیت های علمی کشور از مازندران برخاستند و این نخبگان در مدارس همین استان تحصیل کردند.

اکنون در نقاط مختلف جهان و کشور حضور دارند.

استاندار مازندران، با ابراز عقیده مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، مازندران را یکی از بازوان اصلی کاری خود بداند، تصریح کرد: چرا که فرزندان این دیار بسیار شایسته و دارای سواد کافی برای پذیرش مسئولیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پرورش، مازندران را یکی از بازوان اصلی کاری خود بداند

وزارت آموزش و پرورش، مازندران را یکی از بازوان اصلی کاری خود بداند