مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 21:102022-12-27سياسي

قصیده علیرضا قزوه برای حضرت زهرا/ سنت اسلام همان مهر توست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه، شاعر، نویسنده و مروج زبان فارسی در قصیده ای به مدح و منقبت صدیقه طاهره، حضرت زهرا سلام الله علی ها پرداخته و قصیده را با عنوان «سنت اسلام همان مهر توست» در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

- علیرضا قزوه، شاعر، نویسنده و مروج زبان فارسی در قصیده ای به مدح و منقبت صدیقه طاهره، حضرت زهرا سلام الله علی ها پرداخته و سنت اسلام را مهر او قلمداد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه، شاعر، نویسنده و مروج زبان فارسی در قصیده ای به مدح و منقبت صدیقه طاهره، حضرت زهرا سلام الله علی ها پرداخته و قصیده را با عنوان سنت اسلام همان مهر توست در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

روح منا، قلب منا، جان منسرو سهی، چون تو ندارد چمن نام تو را گفتم و گل شد دهان ای گل نام تو گلاب سخن تا سخن از ستر و عفاف شماستگل به تنش کرده یکی پیرهن باز که من این همه دورم ز خویشکیست برونم برد از خویشتن؟ در دل من کیست به جوش و خروشکاین همه دُر ریخته است از دهن مفتعلن مفتعلن خوانم واز همگان دل بربایم به فن تن تتنا گویم و تن بگسلمتا رهم از این تن و از تن تتن ای دلکم تا کی باشی به بند؟وز دلکان تا کی گویی سخن؟ تا که به خواری نرسی در گناهاز دل خود هر دم خاری بکن از دل محراب برون می زنممست سوی میکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصیده علیرضا قزوه برای حضرت زهرا/ سنت اسلام همان مهر توست

قصیده علیرضا قزوه برای حضرت زهرا/ سنت اسلام همان مهر توست