مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 20:302022-12-27اجتماعي

تشییع باشکوه شهید گمنام 17 ساله دانش آموز با حضور فرهنگیان و دانش آموزان شیرازی


پیکر پاک مطهر شهید گمنام 17 ساله دانش آموز دوران دفاع مقدس با حضور انبوه فرهنگیان و دانش آموزان شیراز در محل اداره کل آموزش و پرورش فارس آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها،  پیکر مطهر شهید 17 ساله گمنام دوران دفاع مقدس در محل اداره کل آموزش و پرورش فارس به خاک سپرده شد.

این مراسم  در ادامه آیین تشییع 10 شهید گمنام که با حضور مردم ولایتمدار شیراز و از ساعت 9 صبح و از درب دانشگاه شیراز آغاز شده بود پس از طی مسافتی به سمت میدان امام حسین علیه السلام ادامه یافت.

فرهنگیان و دانش آموزان استان فارسی پیکر دانش آموز شهید گمنام را پس از تشییع در مسیر خیابان های کریم خان زند،  اسدآبادی و معدل در محل ورودی ساختمان اداره کل آموزش و پرورش فارس به خاک سپردند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: حضور گسترده امروز دانش آموزان در مراسم معنوی تشییع شهید گمنام نشان از سربلندی نظام تعلیم و تربیت در برابر هجوم همه جانبه اخیر و تبلیغات مسموم دشمن از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

صادق ستاری فرد در آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دانش اموز 17 ساله در شیراز که با حضور انبوه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع باشکوه شهید گمنام 17 ساله دانش آموز با حضور فرهنگیان و دانش آموزان شیرازی

تشییع باشکوه شهید گمنام 17 ساله دانش آموز با حضور فرهنگیان و دانش آموزان شیرازی