مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 18:302022-12-27سياسي

لزوم الگوسازی از ارزش های متعالی ایثار و شهادت در جامعه


وزیر کشور با تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران بر لزوم الگو سازی از ارزشهای متعالی ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: ایثار و شهادت، منشأ تربیت انسان با روح متعالی و معنوی و رمز جاودانگی انسان است.

- ایسنا/فارس وزیر کشور با تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران بر لزوم الگو سازی از ارزشهای متعالی ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: ایثار و شهادت، منشأ تربیت انسان با روح متعالی و معنوی و رمز جاودانگی انسان است.

احمد وحیدی سه شنبه 6 دیماه در ادامه سفر یک روزه به فارس و حضور در نمایشگاه یاس کبود روستای فتح آباد شهرستان خفر، بیان کرد: همه ملت ها و انسان ها نسبت به افرادی که با شجاعت در مقابل ستم قد برافراشته اند و تن به ذلت و خواری نداده اند ادای احترام کرده و آنان را ستایش می کنند اما شیوه های این احترام و تقدس گرایی متفاوت است.

او با تجلیل از جوانان و نوجوانانی که در نمایشگاه یادمان یاس کبود فعالیت می کنند و آن را ایجاد کرده اند، گفت: در این نمایشگاه تاریخی از ابتدای خلقت تا امروز انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شده است که امیدواریم این کار ابتکاری به عنوان الگو در سایر مناطق کشور نیز تسری پیدا کند و جلوه های تاریخی ایثار و از خود گذشتگی در جامعه ترویج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم الگوسازی از ارزش های متعالی ایثار و شهادت در جامعه

لزوم الگوسازی از ارزش های متعالی ایثار و شهادت در جامعه