مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:352022-12-27اجتماعي

گلفشان: فعالیت هلال احمر در کتب درسی بیشتر دیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد گلفشان با بیان اینکه آموزش افراد جامعه به ویژه دانش آموزان از اولویت های سازمان جوانان است گفت: - رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: محتوای 17 کتاب درسی مرتبط با آشنایی کودکان و نوجوانان با حوزه فعالیتی جمعیت هلال احمر در حال به روزرسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد گلفشان با بیان اینکه آموزش افراد جامعه به ویژه دانش آموزان از اولویت های سازمان جوانان است گفت: محتوای 17 کتاب درسی مرتبط با آشنایی کودکان و نوجوانان با حوزه فعالیتی جمعیت هلال احمر در حال به روزرسانی است.

وی همچنین از ارائه آموزش های امداد در سوانح در قالب طرح آموزشی دادرس یک و دو خبر داد و گفت: به تازگی طرح دادرس پیشرفته نیز در سراسر کشور اجرا شد و هدف از آن هم کاهش بروز آسیب هنگام وقوع بحران است.

رییس سازمان جوانان هلال احمر در خصوص آموزش مربیان نیز گفت: آموزش های امداد و نجات از سوی 10 هزار مربی سازمان جوانان به جامعه هدف ارائه می شود.

طرح هایی که در دستور کار قرار دارد طبق تفاهم نامه میان جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش است.

به گفته وی، آموزش های مربوطه در قالب آموزش های آمادگی در انواع مخاطرات شامل زلزله، حوادث جوی، حوادث جاده ای، آموزش های خود امدادی و دیگر امدادی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلفشان: فعالیت هلال احمر در کتب درسی بیشتر دیده می شود

گلفشان: فعالیت هلال احمر در کتب درسی بیشتر دیده می شود