مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:302022-12-27سياسي

شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی ضابطه فضای مجازی


مسؤول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی ضابطه فضای مجازی از جمله در حوادث اخیر، گفت: کشور وارد یک تغییر فرهنگی و اجتماعی شده و لازم است فضای مجازی بیش از پیش مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، سردار رسول سنایی راد، مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا امروز در یادواره سرداران، امیران و 300 شهید شفت در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) مصلی این شهرستان با اشاره به ایستادگی حضرت زهرا سلام الله علیها در برابر دشمن در جهت احقاق حق ولایت، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین الگو برای ولایتمداری است و شهدا همچون شاگردانی زرنگ این الگوی حسنه را از مادرشان به ارث برده اند.

وی ایرانیان را اسوه غیرت دینی دانست و افزود: مردم ایران در مقاطع مختلف با دینداری و ولایتمداری از جمله حماسه نهم دی ماه غیرت دینی خود را نشان دادند.

مسؤول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دسته بندی های سیاسی در حول ولایت معنا ندارد، گفت: وحدت ملت ایران همیشه نقطه قوت آن ها و اوج گردآمدن مردم موحد با سلایق مختلف در حماسه بصیرتی نهم دی ماه است.

سنایی راد در بخش دیگری به موضوع اخلاص در مکتب شهدا اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی یکی از شهدای مخلص در جهان اسلام است که هیچگاه در بین انظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی ضابطه فضای مجازی

شکاف بین نسلی در کشور با گسترش بی ضابطه فضای مجازی