مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:302022-12-27اجتماعي

نجات خانوار عشایری گرفتار در برف سالند کوه


رییس جمعیت هلال احمر دزفول از امدادرسانی و نجات یک خانوار عشایری گرفتار در برف سالند کوه دزفول با تلاش نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان خبر داد.

- مصطفی طحان امروز (6 دی ماه) اظهار کرد: پیرو گزارش های رسیده مبنی بر گرفتار شدن یک خانوار عشایر در مسیرهای سخت گذر دهستان احمدفداله از توابع بخش شهیون دزفول و کسب اطلاعات اولیه از شرایط با توجه به بارش برف در ارتفاعات، سرمای شدید و متاسفانه همراه نداشتن تجهیزات گرمایشی که میزان آسیب پذیری این خانواده را بیشتر کرده بود، بلافاصله یک تیم تخصصی نجات در کوهستان از نجاتگران پایگاه امداد و نجات حضرت سبزقبا شهیون عازم منطقه در دامنه سالند کوه شد و به لطف خداوند توانستند پس از حدود پنج ساعت در حوالی ساعت 3 بامداد، خودروی مورد نظر را پیدا کنند و سه سرنشین آن را نجات دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نجاتگران داوطلب هلال احمر پس از شناسایی و اقدامات اولیه لازم و کنترل و رفع علائم هیپوترمی، در رفع نقص خودرو نیز همکاری کردند.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در شبانه روز گذشته چندین خانوار دیگر نیز در مسیر برگشت از روستای خرمیزان در راه گرفتار شده بودند که با پیگیری های صورت گرفته توسط بخشداری شهیون و اداره راه و ترابری شهرستان و جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات خانوار عشایری گرفتار در برف سالند کوه

نجات خانوار عشایری گرفتار در برف سالند کوه