مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:502022-12-27سياسي

ملت ایران با شهدا در یک صف ایستاده اند


نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ملت ایران امروز با شهدا در یک صف ایستاده اند، گفت: دشمن بداند که این ملت حافظ آرمان های شهداست و خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر سه شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در ارومیه با اشاره به درگیری های اخیر رخ داده در فرانسه، اظهار کرد: خداوند توطئه های استکبار جهانی علیه امت اسلامی را به سمت خود آنان بازگرداند.

وی ادامه داد: لیدرهای فرانسه در روزهای نخست اغتشاشات ایران مدعی بودند که کار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تمام است در حالی که توطئه های آنان امروز دامن خودشان را گرفته است.

حجت الاسلام میثم فیاضی با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام، افزود: ایران اسلامی با شهدا به گونه ای پیمان بسته اند که گویا با سید الشهدا پیمان دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امپراطوری رسانه ای که به دنبال سیاه نمایی و جلوه نارضایتی در ایران است، تصاویر استقبال باشکوه مردم از شهدای گمنام را ببیند و لال شود.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به تلاش های دشمنان برای تخریب ولایت فقیه، گفت: دشمنان به با افکار پوچ خود به نا امیدی رسیدند چرا که مردم ایران نشان دادند که تا پای جان حافظ ولایت فقیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با شهدا در یک صف ایستاده اند

ملت ایران با شهدا در یک صف ایستاده اند