مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:502022-12-27سياسي

استان سمنان سوگوار«بهترین مادر»/بدرقه لاله ها بر دوش مردم قدرشناس


سوگواری مردم ولایی و شهید پرور استان سمنان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با مهمانی لاله ها و تشییع شش شهید گمنام، همراه شد تا دیار قومس امروز رنگ و بوی «فاطمیه» بگیرد.

- سمنان- سوگواری مردم ولایی و شهید پرور استان سمنان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با مهمانی لاله ها و تشییع شش شهید گمنام، همراه شد تا دیار قومس امروز رنگ و بوی فاطمیه بگیرد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان سمنان امروز سوگوار بهترین مادر است مادر ماه، دخت نبی، همسر علی (ع) و مادر اهل بیت (ع)؛ همان بانویی که امام صادق (ع) درباره ایشان فرمودند هر کس به شناخت حقیقی فاطمه (س) دست یابد، بی گمان شب قدر را درک کرده است .

مادری از جنس نور مادری که بهترین است.

دسته های عزاداری و سینه زنی و زنجیر زنی علی رغم سوز سرد دیماه استان سمنان ناشی از بارش های روزهای گذشته، در خیابان ها به راه افتاده است.

هیئت های عزاداری شب گذشته نیز مراسم عزاداری را در مساجد و هیئت ها و تکایا برگزار کردند.

قومسی ها مهمان دارند اما این عزاداری مردم قومس، مهمان هم دارد؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) استان سمنان شاهد تشییع شش شهید گمنام است، شهیدانی که آمده اند تا در روزی که متعلق به مادرشان حضرت فاطمه (س) است بار دیگر به مردم یادآوری کنند که در کدام راه باید رهسپار شد تا تمسک به چادر حضرت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان سوگوار«بهترین مادر»/بدرقه لاله ها بر دوش مردم قدرشناس

استان سمنان سوگوار«بهترین مادر»/بدرقه لاله ها بر دوش مردم قدرشناس