مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:102022-12-27سياسي

ولایت مداری و مجاهدت رمز پیروزی در مقابل تهاجمات دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تهاجمات گسترده دشمنان ادامه دارد، گفت: ولایت مداری و مجاهدت رمز پیروزی در مقابل تهاجمات دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در گردهمایی دختران انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر با عنوان دختران فاطمی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: استان بوشهر مرکز مقاومت در مقابل بیگانگان در طول تاریخ بوده است.

وی اضافه کرد: تاریخ اسلام و تاریخ ایران همواره اینگونه بوده که هجمه ها همانند کوه و آتشفشان و زلزله می آید و با ید تدبیر رهبری مدیریت هوشمند می شود و با حضور هوشمند شما آن تهاجم تبدیل به فرصت می شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در همین انقلاب چقدر فتنه ها و تهاجم ها را دیدیم؛ در تهاجم سخت نظامی طی هشت سال همه دنیا پشتیبان عراق بودند و ما یک نهال بودیم به ما حمله کردند و با هدایت های امام راحل و حضور مردم و نیروهای مسلح در صحنه یک شکست بزرگ به جهان استکبار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این تهاجم سخت نظامی انواع و اقسام عملیات از شیمیایی و توپ خانه ای را انجام دادند ولی یک وجب از خاک ایران را نتوانستند بگیرند و ما پیروز شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری و مجاهدت رمز پیروزی در مقابل تهاجمات دشمنان است

ولایت مداری و مجاهدت رمز پیروزی در مقابل تهاجمات دشمنان است