مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:552022-12-27سياسي

پویش «سلام فاطمه(س)» ادامه خواهد داشت/ سرودخوانی دبستانی ها


یکی از مدیران اجرایی پویش سرود «سلام فاطمه(س)» از استقبال دختران و پسران دبستانی از شهرهای مختلف کشور از این پویش در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سخن گفت.

- یکی از مدیران اجرایی پویش سرود سلام فاطمه(س) از استقبال دختران و پسران دبستانی از شهرهای مختلف کشور از این پویش در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سخن گفت.

محمد توسلی از مدیران اجرایی پروژه پویش سرود سلام فاطمه (س) ، در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون این پروژه موسیقایی که به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا توسط مرکز موسیقی مأوا صورت می گیرد، توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی هایی که طی روزهای گذشته در مرکز موسیقی مأوا صورت گرفته پویش سرود سلام فاطمه (س) همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) راه اندازی شد.

وی افزود: در این چارچوب بر اساس اطلاعیه ای که مرکز موسیقی مأوا درباره این موضوع منتشر کرده بود، علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانستند ویدئوهای مربوط به هم خوانی سرود سلام فاطمه (س) که چندی پیش با صدای محمدحسین پویانفر از ذاکران اهل بیت (ع) در دسترس مخاطبان قرار گرفت را در فضای مجازی به صفحه هم صدای آسمان ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «سلام فاطمه(س)» ادامه خواهد داشت/ سرودخوانی دبستانی ها

پویش «سلام فاطمه(س)» ادامه خواهد داشت/ سرودخوانی دبستانی ها